? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 18 januari 2009

Söndag

Jävligt trevlig söndag.
Började med frukostbesök vid elva, Vickan kom förbi en sväng.
Jag bjöd på nybakade scones med marmelad eller skinka, citrusjuice o melonskivor.
Lite lyxigt.
Jag skulle bli så jävla bra hemmafu, synd bara att jag klättrar på väggarna efter två dagar hemma.

Vickan stannade till halv tre ca, då drog både hon och Andy som skulle träna innebandy.
Fick lite tid för mig själv o tänkte städa men jag tog en långdusch o sen läste jag girlymagasin...

Vid fem gick jag och Andreas på innebandymatch. Linköping IBK mot Munka-Ljungby.
(Mitt förslag... börjar jag bli beroende ?)
Rätt bra match men IBK kunde varit starkare. Dock vinst med 4-3 efter sudden.

Käkade på subway innan vi begav oss mot Strandgatan för att spela bowling mot Vickan o Johnny. Dom resultaten kan vi låta vara osagda... Men det hjälper tydligen att ha kontakter :P

Nu är vi hemma hos Andy och ska sätta oss o spela kort när Johnny kommer tillbaka efter sin praktik som taxichaffis.

Fin dag.

Ps: ni vet hur man kan bli efter några redbull ?

0 kommentarer: