? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 9 januari 2009

Fast mage

Har ju lovat mig själv att få min kropp att bli mer lik Alba's
än en säck potatis.
Detta innebär lite regler kring kost och träning.


  • Rejäl neddragning på godisätande, en dag i veckan helst.
  • Mindre portioner mat.
  • Byter ut vissa måltider mot powerbars o drycker.
  • Nötter o frukter som snacks.
  • Röra mer på mig. = promenader med en kollega.
  • Träningspass hemma - situps m.m
Det går faktiskt riktigt bra hitills.
Även om jag har en kollega, mini pappa, som tycker att jag äter alldeles för lite.
Dessutom har jag släppt min fula last, fri i över två veckor.
Så jag kommer se ut så här om någon månad, hahaha :

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som dietist anser jag nog att bars inte utgör en måltid. Det är knappat att det funkar i fält.

Anonym sa...

Jag måste hålla med Dr Hans, för att gå ner i vikt är inte det bästa sättet att ersätta måltider med bars. Det är snarare ett sämre allternativ. Ett tips är att gå upp tidigt i ottan dricka kaffe å sedan dra en löparrunda eller se till att du svettas ordentligt. Därefter frukost. Din mage kommer slimmas till det yttersta.Jag lovar. Lycka till!