? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 21 januari 2009

Tack, tack, tack.

Min dåliga måndagsnatt ordnades på allra bästa sätt igår.
Sjukt hur vi alltid blir så mycket starkare efter sånt här.
Men som Andreas uttryckte det "Vi behöver ju inte göra det till en vana bara för det".

Sitter och dagdrömmer för fullt efter vad vi pratade om igår.
Skrämmer mig lite att jag föreslog en sån sak så tidigt men... samtidigt känns det så jävla bra.

Har gått väldigt lite tid på jobbet och ändå har jag gjort två avtal och hunnit vaccinera
mig mot influensan. Här går det undan.

0 kommentarer: