? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 20 januari 2009

Tisdag... fucking tisdag

Så sitter man här igen, 50 minuter kvar på jobbet, energin har dalat ordentligt och jag hör nästan min sköna soffa ropa efter mig.

Jobbet har gått helt okey idag, speciellt med tanke på morgonmötets innehåll...
Har även blivit tillfrågad att sälja Bruce Springsteen biljetter på måndag förmiddag.
Jag var inte sen att tacka ja.
Det innebär nämligen att jag börjar och slutar tidigare :)
Men det är bara på måndag tyvärr, dom räknar med att biljetterna försvinner fort.

Hade inte en strålande kväll/natt tyvärr och det har påverkat dagen...
Arbetskamraterna har hittat en lösning, jag ska raka av mig håret !! (har dock inte bestämt mig)

Aja... på fredag blir det After work, drown my sorrows hahaha.
F*n vad peppad jag ÄR !!

0 kommentarer: