? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 9 januari 2009

FREDAG !!

Som jag har längtat efter denna dag.
Veckan har varit otroligt tung.
Men nu är helgen nästan här.

Och den ska firas in ordentligt.
Ikväll blir det utgång med massa kära vänner.
Maria, Foppa, Veha, Niklas, Andreas och Niklas nr 2.
Jag vågar utlova en toppenkväll.
Med lite matchmaking, haha.

Jag o Maria i livets hitills ljuvaste stund.

2 kommentarer:

Maria sa...

hahaha, partypart!! o sen lite matchmaking :P

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att jag är Niklas nr 1 ;) haha