? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 22 december 2008

Min söndag

Klockan 13.00 ringer Maria och säger att hon sitter på pendeln från Norr.
Så en halvtimma senare möts vi äntligen igen (poetiskt va ?)
Men tänk er, inte setts på 10 månader...

Sitter o fikar, snackar skit, till klockan fyra.
Då är det dags att möta upp Karin o Niklas för att fika.
Satt på Steves med dom till klockan halv sju typ.

Sen gick jag o Maria till Hemköp och köpte på oss godis.
Maria var nästan lyrisk över att få köpa lösgodis.
Åkte hem till mig och kollade på PS: I love you.
Maria var ju tvungen att prova soffan eftersom hon kommer slagga där ganska ofta.
Vi funderade på om hon skulle ta min extranyckel, hahaha.

När hon tog bussen hem tjugo i tio åkte jag till Andreas.
Där var det pokerkväll med lite grabbar.
Jag kom ganska sist när vi började spela 500, haha.
Men kul var det.

Juldagen börjar tydligen med förfest hos Andreas, blir nog riktigt nice.

Känns sjukt men ändå jävligt naturligt att ha Maria hemma.
På ett sätt känns det som att hon inte är hemma. Att fikat igår aldrig hände.
Men på ett sätt känns det som att hon inte ens har varit borta för allt känns som vanligt.
Fast... som vi sa, mycket hinner hända på 10 månader.

(Sista dagen på jobbet innan jul, god help me)

1 kommentarer:

Maria sa...

haha, jaa det är sjuk men jag håller med om allt!!! känns som jag lever i en dröm..