? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 12 januari 2009

Don't feel like dancing

Vilken helg...


Fredag: Utgång med en massa folk.
Började jävligt kasst för jag fick ett brev som jag inte ville ha som gjorde mig trasig i hjärta o själ.
Men nu kan jag verkligen gå vidare, för nu har jag insett att du inte respekterar mig längre. En riktig vän gör inte så. Varken med brevet eller hur ni fyllde konversationerna på juldagen.
Om du läser detta Mrs Klam, eller någon av er alla på den sidan: Jag tackar så hemskt mycket för detta uppvaknande. Oavsett hur trasig jag nu känner mig så är jag glad att jag fick se och höra vad ni tycker o tänker om mig.

I alla fall, vi drog alltså ut på stan i fredags, närmare bestämt Platens.
Det var Foppa, Ringarn, Nisse, Veha, C o Jag som svängde våra lurviga.
Efter ett tag dök även Andreas, Niklas o lite annar folk från mitt gamla jobb upp.
Riktigt nice kväll.

I lördags hade jag o Andreas lite egen tid.
Vi var på bio och kollade på Yes Man och tog en tur till solariet.
Så pigg man blir, även om det kanske är lite väl lyxigt med just detta solarie.
Men jag kan inte tänka mig att byta, jag tror att jag kanske har blivit beroende !?

I söndags var jag o Andy och käkade sushi... smakade inte speciellt mycket. Sojan tog över smaken totalt. Sen tog vi en svängom till Tornby där jag shoppade skor, grejer till lägenheten och lite matvaror. Hem till mig för tvätttid, skönt att ha allt rent inför starten på en ny vecka.
Passade även på att kolla på film, Fools Gold, en äventyrskomedi med Kate Hudson o Matthew McConaughey. Riktigt bra.

Sammanfattningsvis en riktigt bra helg.

Igår, måndag, fick jag gå hem från jobbet för jag mådde dåligt och fick ett rejält slag av yrsel.
Låg hemma ett par timmar o halvslumrade i soffan.
Beslöt mig för att "vara stark" och följde med och kollade när Andreas spelade innebandy. Kass match men kul att se honom spela.
Dock ångrade jag det inatt när jag var yr o svettig och vaknade flera gånger...

Idag, tisdag är jag nyss hemkommen från farbror doktorn. Som egentligen var en fröken doktor.
I alla fall, jag är sjuk och har väldigt lågt blodtryck. Scary att alltid vara sjuk...
Men men, har ju fått medicin nu.


Som jag sa... du bröt ned mig totalt.
But I will rise again.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag den elaka igen, som vanligt. Men det är väll så din värld fungerar, din falske å din konstiga såkallde föredetta vän. önskar dig endå lycka till i livet. Jag står bara vid mina ord, jag till låter inte att mina vänner behandlar varandra hur som helst. Läs brevet igen, mellan raderna denna gång.

Men well lycka till! Du kan om du vill. I know it!

Nica Hansson sa...

Väldigt väldigt märklig...
Aja.
Krya på dig nu tösen... du ser vad som händer när man inte äter upp sina grönsaker ;) Kram kram