? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 27 januari 2009

Bruce o Samboliv

BRUCE
Herrejävlar !

Yes, jag kan vara helig och häda samtidigt.
Så fräck är jag !

Satt ju och sålde Bruce Springsteen biljetter igår, lite av ett kaos kan jag säga.
Men kul som bara den var det. 90 000 biljetter som bara sprang iväg.
Idag sitter jag o arbetar i kundtjänst med alla Bruce ärenden som har dykt upp.
Kul med lite ombyte.

SAMBOLIV

Javistt serru, nu ska man gå och bli sambo :)
Eller... det är vi ju nästan redan nu.
Men min lägenhet är nu uppsagd och vi letar efter en gemensam lägenhet på minst 3 rum.
Känns helt sjukt faktiskt men samtidigt otroligt bra.
Är det något jag är säker på i mitt liv så är det Andreas och vårt förhållande.
Helt överväldigad.

Nehe... återgå till kundtjänst.

1 kommentarer:

Lina sa...

Välkommen till sambolivet ;)