? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 31 juli 2008

Världens mest deprimerande blogg ?

Nu gräver vi ned all skit en stund.
Den här veckan har inte hänt.

Random :

Jamie Meyer från Popstars, artisten jag reste land o rike runt för att se när jag var yngre.
Nu har denna charmiga göteborgare gjort massa nytt material o skaffat en lite härligare stil.
Check him out : http://www.youtube.com/watch?v=I5JMueMasw0&feature=related

Random 2 : Var på stan med Mrs Klam igår, passade på att söka jobb lite här och där.
Varje gång jag stod i kassan slängde jag ur mig: "Det är inte så att ni behöver lite extra personal ?" Och jag fick napp hör och häpna !! Så nu ska Färsen springa med cv över halva stan.

Random 3 : Efter ett tag på Espresso house igår så joinade även Lollo så vi tre tog en tur i butikerna. Köpte bland annat en nice väska, som syster blond. Men poängen igår var träning.
Så jag köpte en ny bikini, jag ska äga längderna i simhallen i höst. Lättare hantlar som ska med ut på löprundorna, en vattenflaska o hopprep. Och för att kunna få med allt till norr när Lollo o jag ska träna med Klam, en ny sportväska.

Random 4: Jag gjorde en massa felsteg på fyllan igår, faAn.
Men !! Jag bjöd 55:ans snyggaste gäst på en öl igår. Total stranger men bad bartendern att gå fram med en starköl o hälsa från mig. Fick ett stort leende o ett skål tillbaka. Men sen var det lite lugnt. Fan, tänkte jag, jag chansar. Så jag gick o satte mig en stund o snackade med honom o hans vän. Jonas o Micke för övrigt. Trevliga pojkar det där.

Jag ber om ursäkt för veckans tråkigaste blogg.
Men skämmer man ut sig o sabbar ett o annat så är det svårt att vara glad.
Mindre fylla o utgång i norr ett tag tror jag.
Blir till att starta det nya, hälsosamma livet nu.

Off to Fia and then work.

0 kommentarer: