? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 13 juli 2008

At last, a smile on my face

Älskade, underbara Fia gav mig luft under vingarna igår.
Haft en förjävlig vecka rent ut sagt.
Men foppatoffeln tog med mig ut igår med målet att glömma vilka vi var.
Det målet nåddes inte men vilken bra kväll.

Fick med oss Almis från Rimforsa, sätter oss på 55:an.
Shotar o vinar. Josef dyker upp. Mer dricka.
Helt oväntat och överraskande dyker Johnny upp, en kompis till en kompis typ...
Träffades första gången i ettan tror jag och sen några sporadiska gånger därefter.
Senast måste ha varit på min student.
Så han joinar oss och stämningen blir kanon.
Senare dyker även Hjort upp och Jeppe gör ett drop in.

Allt som allt en riktigt härlig kväll och jag älskar Fia för den support hon alltid kommer med.


Ska även tilläggas att detta var en extremt ovanlig kväll.
Mrs Klam o jag festar sällan utan varandra men det hände igår.
Inte nog med det, hon har varit borta sen i onsdags... jag saknar min flicka !!
Blir nkpg v 30 !
Och kanske även en köpenhamn vistelse ?

Nästa lördag blir det troligen fest med en saknad flicka.
Då kommer jag verkligen förstå att det är som det ska igen :)

Och på tisdag blir det biljard och gentleman.

Äntligen !! Äntligen ett leende på mina läppar igen.
Tackar !

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli så kul att träffa dig igen! Saknar dig verkligen! Puss