? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 26 juli 2008

Filip fyller år

Ja, jag säger då det...
En tredjedel av kollektivet firade igår sin 22:års dag.
Planering och organisation i över en vecka, under största möjliga tystnad så klart.

Kvällen blev helt klart lyckad.
Födelsedagsbarnet blev överröst med ca 40 ballonger, serpentiner, tårta o paket.
Blev lite "hemmafest" i kollektivet, mycket folk = mycket liv.
Sen begav sig folksamlingen till Hugos där det dansades hela natten lång.
Kan även, med stolthet, tillägga att Erik nu vet hur man shotar tequila på riktigt.
Dock tveksamt om han verkligen minns.

En svårslagen kväll, helt klart.

Lille Fille blåser ut ljusen. - "Jag har kolera"

Befinner mig nu i Slätmon men ska snart bege mig tillbaka till kära Norrköping.
Ska tydligen ut o åka vattenskidor med Mrs Klam o kollektivet imorgon.
Jag säger så här: Jag följer med och garvar, sen får vi se om det blir något åka av för min del.

Jag tackar o bockar för visat intresse, på återseende.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kan glädja dig med att Kalmariten blir Östgöte v.33 på obestämd tid :P