? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 11 juli 2008

Le och va glad

"Det är ju dumt att vara tjurskallig" - 1 tredjedel av Norrköpingsfamiljen.

Jag har insett att jag inte är så tjurskallig, snarare bara förvirrad och trött på tillvaron.
Den person jag tidigare gett allt mitt förtroende har svikit mig på det värsta sättet,
genom något som jag anade redan när vi började vår historia.
Föraktet och hatet sitter i även om kärleken sedan länge har förruttnat.

Kanske är det just det, att fler och fler sviker mig.
Kanske beror det på att min höst är så oviss.
Kanske är det bara en svacka.

Oavsett vilket så kommer jag att repa mig.
Tack för omtanken allihop men för er egen säkerhet, lämna mig ifred ett litet tag.

Ska iväg med foppatoffeln imorgon, supa och glömma vad vi heter.
Kan vara botemedlet. Och är det inte det så tänker jag ändå fortsätta försöka hela sommaren.
Alkohol kan vara själens bästa vän.

0 kommentarer: