? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 29 juli 2008

För ni kan dra åt helvete !

Ett leende och en bra tillvaro kan tas ifrån en så snabbt.
Allt som verkar enkelt och självklart är lätt att ta för givet.

Men ni kan dra åt helvete !

Okey, kanske inte är så arg ordentligt men blir så jävla pissed off på allt o alla.

Flytten till norr har tappat sin glans. (Ta inte åt dig Klam)

Hatar att folk har sån makt över min tillvaro att ett ord kan räcka
för att rasera allt.
Mitt mål är att bli helt självständig o ge faAn i allas åsikter.

Det enda som hjälper ikväll är underbara Fia som alltid vet vad som ska sägas.
Eller kontakten med min kära J-zon, kontakten som aldrig ändras oavsett tid o avstånd.

Jag klarar mig alltid men jag undrar hur många smällar mitt självförtroeende ska behöva ta
innan jag får en bra tillvaro.
Kan man inte lita på någon ?

Leka med elden, ett jävla påhitt.
Driv med mig lite till om du kan, är så förstörd som jag kan bli ändå.

Åt helvete med allt !!

(Tacka vet jag grevinnan)

0 kommentarer: