? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 18 juli 2008

Mango o jordgubbe

Ett riktigt onödigt inlägg men kände att jag borde snickra ihop en liten text i alla fall.

Igår var jag i Lkpg o shoppade, först enbart med Mrs Klam men sen dök syster blond upp med.
Syster blond = Mrs Klams lillasyster med otrolig övertalningsförmåga.
Blev mycket inhandlat igår, bland annat den mest underbara klänning jag någonsin sett.
Den ska bäras nästa fredag då lille Fille fyller 22 :)
Bilder utlovas på detta underverk.

Sen blev det, väldigt otippat, inte hemfärd utan istället färd till Malmslätt.
Hade en riktigt bra kväll där, bara det att man får sån kramp i magen av allt skratt.
Det här mötet mellan oss kom så bra i tiden för var det något jag verkligen behövde i mitt liv
innan dess så var det leenden och skratt.

Inser att det låter som att jag har blivit frälst, eller åtminstone förälskad.
Men den enkla anledningen till mitt strålande humör är bara det att jag har träffat någon
som får mig att skratta o le. Som jag kan vara mig själv med.

Och utöver Mrs Klam så finns det nog ingen som jag kan vara 100 % mig själv med annars.
Så det känns otroligt.
(Mrs Klam o jag har fått svar på lägenheter btw)

Allt för idag.
Utom en liiiiten sak ! Prova Frappino med mango & jordgubbssmak !

0 kommentarer: