? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 28 juli 2008

Ute på sjön med Mrs Klam o Kollektivet


Helt slut i kropp och själ denna förmiddag...

Filip fyllde ju år i fredags.
Så det blev övernattning i norrköping för mig.
På lördagen blev det resa tillbaka till lkpg för att träffa Jeppe.
Lagom när jag ska åka hem får jag en förfrågan om att åka ut med båt på söndagen.
Klart jag vill !?
Eftersom mina bussar inte är de bästa på helger så insåg Mrs Klam o jag att det är
bättre att jag kommer upp till norr redan på lördagskvällen.
Så hem och vända i två timmar för att hämta badkläder.
Och sedan upp till Norr igen.



Söndagen vaknar vi vid nio av att Sophia, syster blond, ska ge sig iväg till Kolmården.
Sen tar vi det lite lugnt tills telefonen ringer.
Samling i Sörping.
Sagt o gjort, klockan elva möts vi i Sörping och ger oss ut i de mörka skogarna kring Östra Ryd.
Dagen spenderades sedan till sjöss.
Åkte båt, badring o försökte komma upp på skidorna, en för övrigt omöjlig uppgift.
Låg i land o solade lite med så majoriteten av resenärerna ser nu ut som kräftor.

Sen blev det hemresa till Norrköping där Mrs Klam o jag gräddade pannkakor till kollektivet.
Lite stämningsfullt med åska där i slutet.
Vid sjutiden går Mrs Klam o jag hemåt för att se på film o hämta mina grejer innan jag ska med tåget. Tåget skulle gå 21.02. När klockan var 21.08 började jag fundera.
21.15 ca fick vi meddelande om att tåget inte skulle gå förrän 22.00.
Min sista buss från lkpg gick 22.00.
Ännu en övernattning i Norrköping alltså.
Blev även lite familjepromenad senare på kvällen, nya familjen o kollektivet i samlad trupp.Har sett var den nya lägenheten ligger !! En kanonhelg !

1 kommentarer:

Anonym sa...

Later helt underbart doh!! ta vara pa varmen! xoxox