? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 2 december 2009

Jag vet inte vad jag jagar, jag vet inte varför jag kan stanna upp och njuta.

Det känns som att väggarna trycker mot mig.

Som att taket rasar ned uppå mig.

Jag vågar inte se upp mot stjärnorna, alldeles för rädd för vad jag kan få se.

Jag kan inte skilja på om det är så här det är eller så här det har varit.

Vart ska jag ta vägen ?

Vet inte var vi ska gå.

Är det du och jag som ska gå tillsammans ?

Vad är det som händer med världen ?

Varför har fåglar slutat sjunga ?

Varför lyser inte solen med samma lyster som förr ?

Vem har gjort natt till dag och dag till natt ?

När får jag komma hem igen ?

0 kommentarer: