? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 29 november 2009

1:a advent

Nu har jag julpyntat för fulla muggar och det mesta är egengjort.
Vi börjar ute med min bakong som har fått lite granris och belysning.



Bordet har fått en mysig bädd av mossa och granris, perfekt för lite glöggmys.


I vardagsrummet hänger en stor röd stjärna.


Vem har sagt att kulorna måste hänga i granen ?


Lite överblivet granris fick bli en minigran.
Synen från soffan där jag sjukar mig idag.

Jag gjorde två lingonkransar som hänger i glasdörrarna.

Och i hallen blev det en hel gren som fick hängas upp.

Självklart finns det mer saker att visa men vi börjar här idag.

0 kommentarer: