? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 29 december 2009

Året som gick

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag blev sambo.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Började gymma
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrer i år? Inte vad jag vet ?
4. Dog någon som stod dig nära? Nej i år har folk hållt sig vid liv
5.Vilka länder besökte du? Bara Danmark i år faktiskt
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kanske en vovve
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alldeles för många för att rada upp här
8. Vad var din största framgång 2009? Jag är starkare i mig själv
9. Största misstaget? Att jag sårade någon som stod mig nära
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haha sjuk är jag ju nästan jämt
11. Bästa köpet? Sängstommen kanske
12. Vad spenderade du mest pengar på? Presenter, lägenhetssaker o resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kärleken
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Allt med Springsteen haha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Glad i början och avslutar tyvärr lite sorgsen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Uppskattade det jag hade
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat
18. Hur tillbringar/tillbringade du julen? Med hela tjocka släkten hos Morfar
19. Blev du kär i år? Var otroligt förälskad
20. Favoritprogram på TV? Greys, Gossip Girl, Glee, How I met your mother
21. Bästa boken du läste i år? Twilight serien om och om igen
22. Största musikaliska upptäckten? Sonyc Syndicate och Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Myyys
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej inte vad jag vet
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med Andreas
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? En salig blandning
29. Vad fick dig att må bra? Alla mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm... ingen tror jag
31. Vem saknade du? Många
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj... Alla på nya jobbet, speciellt Sabina C. Alla i det lillarummet på gamla jobbet. Först 2009 som jag och Elin F började lära känna varandra med. Och så Bambi med...

0 kommentarer: