? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 11 december 2009

Julfest och andra tankar

Igår var det julfest på jobbet.
Stängde produktionen vid 20.00 och sen kom det fram pizza, dricka och snacks.
Blev en riktigt kul kväll, vi blev fjortisar igen och körde "jag har aldrig".
Ingen bra idé med jobbfolk, nu blev det ju en massa funderingar kring folk haha.
Men som sagt en riktigt kul kväll, hann träffa fröken Forss med.


På lördag blir det tjejkväll på Butterfly.
Flickorna har tydligen bokat bord och varit duktiga.
Känns riktigt lägligt, så kul att sitta och snacka skit med några av de bästa.

Och idag tror jag att jag ska gräva ned mig i soffan under ett tjockt duntäcke och
hejja på Erik. Kanske ska köpa med mig något gott hem efter jobbet.

Sen ser jag fram emot en liten roadtrip med fröken Hansson på tisdag.
Ska bli intressant att se vad det innebär.

Annars är det mycket tankar och funderingar i mitt lilla huvud.
Vet inte riktigt hur det ska bli med allt men jag hoppas innerligt att kärleken övervinner allt.
Men det är inte mycket annat än att hålla tummarna.

0 kommentarer: