? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 14 december 2009

I'm better off...

Vad helgerna verkar springa iväg.
I fredags bakade jag lite pepparkakor efter jobbet och sen blev det att slappa
i soffan framför Idol-finalen samt ett avsnitt Glee.

Lördagen blev det först lite hemmapyssel.
Sen tog jag och åkte ut till Balltoda och Veha för lite gänghäng och supergott smultronvin.
Framåt halv sju tog vi bussen till Forss där ett härligt tjejgäng väntade, satt och kacklade om allt och inget som vanligt. Sen promenerade vi i fallande snö bort mot Butterfly.
Åt underbart god mat och hade det mysigt.
Sen blev det att mysa ner mig i soffan och se på "Vid din sida".

Igår, söndag, åkte jag till min kära morfar som fyllde år.
Väldigt mycket folk och jättegod smörgåstårta.
Blev en hel del prat om julafton och jag bävar faktiskt lite för den dagen, känns som att det
kommer bli rörigt och återigen väldigt mycket folk... men men jul är ändå jul.

Sen åkte jag hem till sushi och mera film, The holiday.
Väldigt mysig film.

Har haft en bra helg men som sagt, känns som att dagarna springer iväg.
10 dagar till julafton...

Idag är det jobbjobbjobb men imorgon tar jag en snabbis till Sthlm med fröken H,
tror det blir bra för oss med 4 timmars bilresa prata skit i all evighet haha :)

Trevlig kväll !

0 kommentarer: