? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 22 december 2009

Klappat och klart.

Har hört någon säga att man inte ska ångra något man gjort i livet.
Men mitt beteende den senaste månaden kommer jag tyvärr alltid att ångra.
Jag kommer alltid sörja att vi inte höll, för jag tror att vi hade kunnat bli något riktigt bra om vi hade haft samma mål.

Men vi har inte det... det står klart nu.
Och jag skulle alltid ångra om jag skulle hindra dig från att göra det du vill med livet.

So... jag är ledsen för allt som har hänt.
Någon gång i framtiden kanske även du är det.

Jag önskar dig lycka till med livet och jag hoppas att du finner lyckan.

Själv ska jag göra mitt allra bästa för att gå vidare...

1 kommentarer:

Lind sa...

tänker på dig vännen!