? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 8 december 2008

Helgen i sammanfattning

Fredag:
Åkte upp till Stockholm klockan sju, fick två timmar för mig själv som tillbringades med läsning.
Me like much !
Andreas mötte upp mig på centralen, efterlängtat att få krama om honom igen.
Sen gick vi runt lite på stan, glo o glana i skyltfönstrena... NK's julutsmyckning var jättefin.
Gick ut till KTH där Andreas hade en övernattningslägenhet genom jobbet.

Lördag:
Andreas tog t-banan till kontoret och jag vandrade ut på stan.
Började med frukost och bok på Waynes coffehouse, satt väl nära en timme.
Spenderade en evighet inne på Beyond Retro, provade massa massa kläder.
Tror att jag hamnade himlen ett tag.
Gick på Dansmuséet vid Operan en sväng.
Sen tog jag en sväng på Drottninggatan och shoppade på mig lite.
Kunde inte låta bli att ta en sväng på Louis Vuitton heller... Andreas, här finns mina julklappar...
Vid halv tre tiden mötte jag upp Andreas vid Sergels torg och så gick vi och käkade.
Åt otroligt god mat på Jensen Beefhouse, jag tog kyckling o Andreas åt en flankbiff.
Sen åkte vi till Sthlm's kontoret och hämtade Andreas grejer.
Lämnade dom i ett skåp på centralen och gav oss ut bland julmarknader.
Köpte lite korv, torkad frukt, ost och marknadsgodis.
Fick även lite glögg o pepparkakor, mums.
Vid nio åkte vi hem till Linköping igen och straxt efter tolv kom vi in genom min dörr.

Söndag:
Soooooooooovmorgon !
Vid halv två dök familjen upp och ville bli bjudna på lunch.
Blev osttallrik till förrätt.
Mozarella biffar o vitlökspotatis till varmrätt.
Och fruktsallad med glass till efterrätt.
Åkte ut till Maxi en sväng och sen landade jag hemma hos Andreas.
Som en perfekt avslutning på en bra helg tog vi en tur till bion.
Kollade på Twilight, en riktigt bra film. Även om boken är snäppet bättre.

Det var min helg det.
Nu sitter jag och pratar med telefonsvarare..................................................

0 kommentarer: