? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 2 december 2008

Ett år

Många saker hinner hända under ett år.
Träffade islänningen igår och vi insåg att det var över ett år sen vi sågs sist.
Under det året har bådas liv förändrats massor.
Islänningen kommenterade till och med att jag verkar vara en annan människa.

För ett år sen bodde jag fortfarande i Malmö...
Hade träffat en härlig skåning och hade fått en underbar familj i mina roomies, Maria o Elin.
Till jul bestämde jag och mitt ex oss för att ge vårat förhållande en ny chans.
Så jag flyttade hem för hans skull.
Tackade nej till en betald resa till Costa Rica...

Förhållandet tog slut i Februari, levde livet som singel och tog vara på varje sekund.
Jobbade inom äldrevården och fick mer och mer ansvar.
Maria åkte till Australien i februari och jag och Åsa kompenserade hennes frånvaro genom att umgås så mycket som möjligt.
Lärde känna några härliga människor i Norpan och en speciell kille.

I Augusti fick jag ett jobb på ett face2face bolag.
Sa upp mig därifrån i September när jag insåg att jobbet inte passade mig.
Men fick härliga vänner bland arbetskamraterna och bäst av allt... träffade Andreas.
Och som ni nog inte lyckats missa så blev det ju så bra att vi inte kunde vara ifrån varandra.

Nu jobbar jag på ett TM-bolag med kunder som Telia o Eon.
Trivs riktigt bra och har fått härliga vänner.
Har precis flyttat till en egen lägenhet i Hejdegården.
Väntar in min kära Maria som snart återvänder till Svearike...

Ett år går fort och mycket hinner att hända...

0 kommentarer: