? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 15 december 2008

I'm ready for my closeup

Vilken helg...

Fredag:
Hade en lugn förmiddag hemma.
Vid tretiden gick jag in till centrum och mötte upp födelsebarnet Johnny och tog en runda på systemet. Sen tog vi en fika med Jakob och Anna på Yngves, trevligt värre :)
Gick en runda på stan innan jag begav mig hem.
Såg en bekant till mig och Fia på stan så jag tänkte "Hmm... jag ringer och säger det till Fia".
Visste att hon var i Lkpg över dagen men hade helt fullbokat.
Men när jag ringer så inser vi att vi är 500 meter från varandra.
Run you fool !!
Så jag fick mig en halvtimme med Fia Lotta o Almis.
Men när Fia hoppar på tåget så ser vi att hon går åt fel håll. Vagn 2 när hon ska till vagn 5.
Så jag ringer till henne "Fia !! Du går åt fel håll !"
Hinner precis hem innan telefonen ringer... gissa vem... ja det är Fia Lotta.
Så vi pratade hela hennes tågfärd och under tiden hann jag baka saffransbullar.
Vi behövde lite kvalitetstid tror jag.

Lördag:
Slappade framför datorn hela förmiddagen.
Städade lite i lägenheten och började göra mig i ordning för kvällen.
Klockan åtta dök det upp tre partysugna flickor från Ljungsbro.
Straxt därefter dök det även upp tre partysugna grabbar.
Blev lite skön förfest med sång och trolleritrick innan vi drog oss mot Strandgatan.
Promenaden fylldes med sång och dans.
Veha o jag kunde inte gå innan vi kom på vårt ledmotiv..........................dam dam dea dam dam di dam dam...

Strandgatan var ett riktigt fräscht ställe med bra miljö och trevliga ägare.
Vi drog igång dansgolvet och höll igång rejält.
Vid tvåtiden blev det dock lite skrik från magen och vi unnade oss lite fyllekäk från Subway.
Sen gick jag hemåt, vet dock inte vilken väg jag tog... ooops.




Söndag:
Andy Slandy dök upp oväntat tidigt vilket faktiskt gjorde min dag.
Vid fem dök det upp lite goda vänner och jag bjöd på ett rejält bakkalas.
Saffransbullar, tryfflar, knäck, mintkyssar och chokladmuffins.
Uppskattat bland annat av Nisse.
En riktit trevlig kväll även om det dök upp lite gamla bilder på mig fast vi egentligen skulle retas med Jakob...

Allt som allt, en riktigt bra helg !

0 kommentarer: