? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 1 december 2008

Söndag/Måndag

Söndag:

  • Tog en skön sovmorgon med min karl.
  • Promenerade in till centrum, utmed ån.
  • Åt frukost på Espresso house.
  • Det var lite julmys i city så jag drack glögg och åt popcorn. Gratis är gott.
  • Var nere på Andys kontor och fick snacka med Niklas aka Byggare Bob.
  • Andreas föräldrar kom på besök och vi hade lite adventsfika och grattade Andy på namnsdagen.
  • Skickade iväg Andreas på jobbresa till Stockholm.
  • Köpte lite mat och åkte hem och lagade mat. Plockade lite med mina grejer.
  • Sen slängde jag mig i soffan och slappade.

Måndag:

  • Orkade knappt ta mig upp ur sängen imorse.
  • Råkade ut för en olycka med knät igår, kan knappt gå och mår illa över smärtan.
  • Blev trots det tvungen att gå in till city för att ta bussen till jobbet. Aj !
  • Sitter och mår dåligt på jobbet.
  • Ska hem o SLAPPA efter jobbet.

1 kommentarer:

Maria sa...

Later ite sa bra det dar med knat :( det gamla vanliga skiten antar jag... dummadumma knan!!

17 dagar kvar! <3