? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 5 november 2008

Tristess leder till listor

Lång väntetid mellan samtalen idag.
Detta leder, med inflytande från Josefine Craaford, till topplistor.

Jobb:
+
1. Goodspirit på jobbet
2. Tiden går fort idag
3. Uppskattning från teamledare

-
1. Skrikande kunder
2. Alldeles för rika kunder som inte vill spara ngt
3.Pressen att nå upp till måndagens resultat

Allmänt:
+
1. Min pojkvän (larvigt men han är så söt)
2. Pepparkakor och glögg
3. Mamma o Pappa (också larvigt men dom hjälper mig så fint med flytten)

-
1. Alldeles för dyra weekendresor (vill iväg!!)
2. Tjat o gnäll
3. Mörker o dimma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lovar att skärpa mig med tjat och gnäll :)

Maria sa...

jag vill oxa vara med pa nagon lista!! Nojer mig med va som helst :)


xoxox