? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 13 november 2008

Here's Jen-Jen

Ska först tala om att det är ett under att jag ens sitter framför datorn.
Men eftersom jag var tvungen att logga in på banken så tvingade jag mig upp ur sängen och fram till datorn.
Funderar på om jag sen ska lägga mig i ett varmt bad eller raklång i soffan.
Vad är bäst för min rygg ?

För det är ju som så att jag har ett revben som har hoppat ur led bak i ryggen.
Och vissa dagar är det mer smärtsamt än andra.
Som igår när jag satt stelt på jobbet i ett par timmar så att jag höll på att dö när vi
väl fick röra på oss för lunch.
Så igår var jag tvungen att gå hem tidigare, höll på att svimma och kände mig spyfärdig.
Och idag är smärtan inte mindre.
Håller på att försöka få tag i en kiropraktor.

Så jag håller mig ganska lugn idag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det blir bättre.. Du saknas på jobbet!