? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 24 november 2008

"Säljarfrun" bloggar igen

Hur vet man att det var alldeles för länge sen man bloggade sist ?
Man blir påminnd av sin pojkvän som ändå läser bloggen väldigt sällan.

Vad har jag gjort ?
Mestadels jobbat antar jag...
I fredags klarade jag tävlingen, ett visst antal sälj och sen fick man gå hem.
Var riktigt skönt att hinna med en tidigare buss.
Åkte hem till Slätmon och hade en jättelugn kväll i soffan med Mamma.
Uppskattar dom stunderna mycket mer nu när man bara är hemma nån gång i veckan.

Lördagen ägnades mest åt att packa och plocka runt lite bland mina grejer,
eftersom flytten har kommit väldigt nära inpå.
På kvällen åkte jag in till Linköping igen och min allra käraste. (Yes, jag är så pass larvigt kär att jag kan kalla honom det.)
Vi tog det väldigt lugnt och fick även kommentaren av V att vi har blivit väldigt gamla ihop. Men det får vi bjuda på.
En crazy sak som vi gjorde var i och för sig att ta en promenad ut till Maxi för att köpa majs, cola och mjölk... Klockan nio på kvällen... I ett antal minus grader...
Det ledde i sin tur till att vi blev minst sagt övertrötta och barnsliga. Men nån dag måste man få vara det, right ?

Söndagen var en jättelugn dag med sovmorgon och slapp förmiddag.
Sen åkte vi till svärföräldrarna i Motala och hade en jättemysig eftermiddag/kväll.
Och när vi kom hem igen så hamnade vi framför Da Vinci koden. (Boken är ju dock mycket, mycket, bättre än filmen...)

Och idag har det jobbats till sex, efter det blev det ett ganska långt möte med Rotaract. Och nu sitter jag här.

Men nu har ni och min käre karl fått uppdatering så det räcker.
Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te som Andreas har skämmt bort mig med.

0 kommentarer: