? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 3 november 2008

Halloween

Vilken kväll.

Slog ju ihop min 20 års fest med halloween.
Blev en härlig maskerad på Bar Bq nu i lördags.

Kom mycket folk och alla verkade ha riktigt kul.
Bilder kommer att dyka upp.

Själv var jag utklädd till Storm från X-men.
Elli fixade brun hudfärg sen körde jag gråa linser, grått hår och svart outfit.
Elli kompletterade som Mystique, helt blå med kattlinser och rött hår.
Hon hade helt klart kvällens bästa outfit !
Min kära Andreas gick ihop med Kristian o Jakob i ett maffia tema.
Läckert, hahaha.

Vilken kväll !

(Julfest någon ?)

1 kommentarer:

ulrika.astrom@hotmail.com sa...

Hejsan! Jag läste i din blogg att din kompis hade klätt ut sig till Mystique på en halloween-fest, och jag tänkte höra om du hade nån bild på henne i utklädnaden? Jag funderar själv på att klä ut mig till Mystique, men vill gärna få ideér på vad man kan ha på sig?
MvH
Ulrika