? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 28 november 2008

Drömmar

Varför drömmer man så konstiga drömmar när man har druckit alkohol ?
Var ju ute och firade av Ivans sista arbetsdag.
När jag sen kom hem och somnade så spelade huvudet lite spratt med mig.

Började med att jag befann mig i en mataffär där alla handlade och stod i kö
men ingen kom ut. Sen dök det lite lustiga ansikten som var länge sen man såg.

Sen var jag i en liten bergsby med några från jobbet.
Efter ett tag åkte jag iväg tillsammans med någon upp i bergen.
Där såg vi en massa häftiga hus med tinnar o torn.
Och då säger mitt resesällskap: - Där skulle vi bo.
Och jag säger: - Va ? Vad... menar du ?
Och sen blir det en sån där filmscen där vi tittar på varandra, lutar oss närmare, känner värmen från varandras andetag och... jag vaknar.

Nej älskade Andreas, jag funderar inte på att vara otrogen mot dig.
Jag skyller på Coronan.

(Varning, här kommer kärleksförklaringar)
För jag älskar dig från djupet av mitt hjärta.
Hoppas att jag någon gång kan uttrycka precis hur mycket du betyder för mig.
Min skrotunge...

0 kommentarer: