? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 17 november 2008

Monday blues

Var hos kiropraktorn idag.
Jag trodde att han skulle knäcka sönder mig.
Han hittade ställen som jag inte ens visste att jag hade ont på.

Så han knäckte o masserade hela ryggen, höll på att knäcka nacken av mig.
Men tro inte att det blev bra på en gång...
Nej ! Ca 7 omgångar kommer att krävas. Kostar mig ca 2500 kr...
Men jag märkte skillnad direkt så det får vara värt det.

Var på innebandy med Andy, Jeppe o Tanya igår.
Linköping mot Ängelholm, division 1.
Jag är såld på innebandy !!

Har det bra på jobbet, stegräknartävlingen är igång.
Så nu lär vi bli fit o snygga !

Övrigt ?..............

1. Jag saknar Maria massor men snart är hon hemma
2. Längtar efter att flytta in (två veckor kvar)
3. Längtar efter jul !!

Men nu ska jag gå hem för dagen, orka sitta här o ruttna

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOOOOOOHOOOOOOOO
Stegräknartävling, se bara till att inte "Reseta" hela jävla tiden :D:D:D:D

HAHA!

Maria sa...

SAKNAR DIG MED!!!

Anonym sa...

Hmm kiropraktorn, det gör ont o är svindyrt men man märker verkligen skillnad!