? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 18 juni 2008

Where ever I should go

"I've been looking for all the right things in all the wrong places..."
citerar dig Kim.

Så sanna ord.
Man vet vad man vill ha men letar efter det på helt fel platser.

Jag vet så väl vad jag vill nå, vad jag vill ha i mitt liv.
Hur mitt liv ska vara.
Men jag har letat på fel platser och hamnat i fällorna för ofta.
Jag har gett upp.

Rosor kan inte växa i sågspån...

Kommer jag någonsin plantera mina rosor rätt ?
Kommer jag leta på rätt ställen snart ?

Det är inte så kul som jag försöker få det att se ut.

0 kommentarer: