? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 30 juni 2008

Ännu en regnfylld måndag

Men vad gör det väl mig ?


För äntligen är jag ledig igen.

Egentligen har jag inte haft en helledig dag från jobbet på 7 dagar.

Men det är ju pengar.




Ska in till Linköping och bränna lite slantar idag är det tänkt.

Gå till Brännpunkt och slänga i lite slingor i håret.

Sen är det klockor och underkläder som står högst upp på listan.

Men känner jag mig själv rätt så slinker det ned ett o annat som inte var planerat också.

Speciellt när man har Mrs Klam som sällskap.




Filmen, Sex and the City, var för övrigt riktigt bra.

Som ett enda långt avsnitt och i slutet ville man bara se mer.

Mrs Klam o jag gick till 55:an och försökte spåna på eventuella fortsättningar.

Självklart med en Cosmopolitan i handen.

Vilka kläder, vilka skor... vilka väskor :




Själv har jag söta örhängen i form av eiffeltornet.

Kanske ska unna mig någon söt liten väska idag. Dock inte den här för den kostade en del...

0 kommentarer: