? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 15 juni 2008

Helgen

Började fredagskvällen med ett peppande samtal med Åsa,
hur skulle vi klara en helg utan varandra på krogen ?
I detta samtal får Åsa ett annat samtal på linje 2.
"Färsen, Maria ringer dig om 5 min. Vi hörs sen" *klick*
Sen ringer en kalasplackat Maria från down under och snackar goja.
Så otroligt kul att få en liten pratstund med henne.
En saknad flicka... hoppas faktiskt att du kommer hem som planerat.

Kvällen fortsatte sedan i Lkpg där jag o Kim mötte upp Jeppe på rese,
för att sen bege oss upp till 55:an.
Efter ett tag kommer även kvällens studenter: Bengan, Jossif o Almroth.
Därutöver två flickor: Fia o Annelie.

Kim o jag craschade även medias avslutningskväll för att träffa Rosén, Classe o Conny.
Fick en hel del tips inom arbetslivet.
Kanske håller dig till ditt löfte Classe...

Kvällen spenderades annars på 55:an med mycket alkohol och mycket folk som kom och gick.
Fick en jättetrevlig pratstund med Carl från medicinsk grundkurs :)

En kanonkväll, helt klart !

Lördag:
Åker in till Lkpg för vad jag tror är en fotbollskväll/planering av midsommar.
Möter upp Åsa Gåsa på rese och vi bestämmer oss för att kolla matchen på 55:an och ta en öl.
Sagt och gjort. Träffade Spille som skrämde livet ur mig och två trevliga pojkar i toalettkön :P
Sen tog vi oss upp till Norrköping där vi mötte upp Jonas för en öl. Han var i sällskap av 3 andra killar, varav jag bara minns namnet på en. "Skåne" :)
Sitter där ett bra tag o dricker o käkar vitlöksbröd.
Hugo blir nästa anhalt, jävligt dåligt med folk dock så där är vi bara ett litet tag.
Åsa o Jonas går hem men jag hänger på Skåne till trägårn.
Där träffar vi Fille o hans arbetskamrater.
Har en riktigt trevlig stund där, mycket heja ramsor o dans.
Killen i vitt var riktigt dansant, haha.
Hem till kollektivet där vi dricker lite rosé, spelar TP o chillar.
Enda minuset var Filles vattenkrig :P Vattenkrig = hälla glas med vatten över mig o Skåne.
När jag ska gå o lägga mig ligger det en gul pilatesboll i soffan.
Vilken inbjudan, haha.

En galen men härlig helg.
Hoppas midsommar blir minst lika galen.

0 kommentarer: