? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 19 juni 2008

Mrs Klam & Färsen drar till Öland

Can't wait.
Jag önskar att jag hade jobbat idag för då hade tiden sprungit iväg tills dess att jag får sätta mig i den sverige pimpade bilen.
Men nej, jag är hemmavarande. Kanske bra förresten för jag har knappt packat, haha.
Så svårt att veta vad man ska ha med sig ju.
Midsommar är ju det samma som klänning.
Har med min vita spetsklänning, min blåa halterneck klänning o min gula klänning.
Men ! Det kan ju faktiskt vara så att det blir dåligt väder.
Dåligt väder = något tråkigare kläder.
Packat ned min "big" t-shirt från Zara, en gul topp från Gina Tricot, ett svart linne från H&M och en mysig kofta.
Byxor... mina vita v-jeans och ett par mörkgrå stuprör.
Och på nedvägen kör jag svart ballongklänning med mörkblå leggings och blå pumps.

Ooops, denna blogg blev nu klassad som modeblogg haha.
What to do ?


Klockan är nu 11.14... Mrs Klam borde dyka upp här ca 16.30.
Snurra fram klockan ?
ÖLAND, here we come !!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Later riktigt nice darl!! Hoppas ni far det skoj! gor inget som inte jag skulle gjort ;)