? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 27 juni 2008

I en annan del av Slätmon

Lite förtydligande:
Färsen jobbar heltid.
Tänker därför att de schemalagda arbetspassen är allt.
Telefonen ringer: "Hej, kan du jobba några timmar ikväll ?"
Och Färsen är ju inte den som är den.
Sagt och gjort, hoppade in och jobbade några extra timmar igår.
Var lite vresig över det först men insåg snabbt att det räknas som kvalificerad övertid :D
Money, money, money !!

Innan arbetspasset var jag även inne en sväng i Lkpg o tog en fika med Jeppe.
Skönt att ha honom hemma igen.
Avslöjade för övrigt mitt motiv för kommande tatuering, uppskattat.
Men tänker vänta med det till augusti/september när man inte steker i solen på samma sätt.
Kan ju vara kul om den håller sig fräsch.

Mrs Klam var ju som sagt här i onsdags.
Började snacka en del om det där med att plugga upp matten på Komvux och flytta hemifrån.
Mrs Klam kläckte då tanken att söka komvux i Norrköping, jobb i norrköping och inte minst lägenhet i norrköping.
Tror den damen har en plan för mig.
(Hon försöker även gifta bort mig...)

Ikväll blir det till att jobba, 13.30 - 21.00
Imorgon blir det jobb 7.30 - 16.45, slänga sig på tåget in till lkpg och gå på bio med Mrs Klam.
Sex and the city så klart och sen går vi ut o käkar lite.

På söndag har jag ett delat pass (ledig 3 timmar mitt på dagen) och eftersom familjen drar på semester o Färsen inte har körkort blir det till att cykla till jobbet.
Och nu är det ju så att det tar 30 min i vardera riktning för mig så jag planerar att tillbringa mina lediga timmar i Kisa. Bland annat genom att käka lunch med Foppa och steka i solariet.
Måste ju vara fräsch till nästa helg.

Nu blir det kaffe o tidning i trägårn.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du att jobba med gamla är inte lätt inte :P Hoppas filmen är bra! Har själv inte sett den ännu men ska förhoppningsvis göra snart :D