? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 25 juni 2008

Try to walk away and I stumble

Nu har det dragit igång.
Sommarens heltid är påbörjad.
Faktiskt riktigt kul, de andra semestervikarierna som är på samma avdelning
är jättehärliga och arbetet går snabbt och lätt.
I måndags var det min första dag på sommarschemat och då var vi tre semestervikarie, ingen ordinarie. Det gick som en dans. Det var inte som förra sommaren när jag, Ia o Rasmus hade en mardrömsmorgon, haha.

Så nu har jag arbetat mån o tis, ledig idag och imorgon sen kör jag helgen.
Ledig måndag, jobbar tis - fre och sen kommer det en malmöbo hit.
Förhoppningsvis ska min kommande tunga helg lättas upp lite av ett biobesök med Mrs Klam.

Idag är jag som sagt ledig men ska iväg på utbildning för insulin.
Lite galet att jag blir så glad över jobbsaker men det är härligt att bli anförtrodd nya uppgifter.
Kanske blir sjuksköterskeutbildning framöver, dock inte denna höst.

Nu ska jag ta mig en dusch o käka lite innan jag ska ge mig iväg.


Härlig dag på stranden, midsommar -08

0 kommentarer: