? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 24 november 2009

Dricker glögg med balkongdörren öppen inatt

Det är i alla fall vad jag planerar att göra när jag kommer hem efter jobbet idag.
Med Winnerbäck på högsta volym.
Känns som ett perfekt avslut på en bra tisdag.

Annars på hemmaplanet så är det ganska ovisst just nu.
Det är skitbra rent ut sagt, stämningen är bra och vi skrattar och skämtar.
Men lägenheten är uppsagd och vi är väl också uppsagda om man säger så.
Men kan ju inte låta bli och hoppas när stämningen är så bra.
Illa illa... men människor är känslomässigt svaga.

Läser en riktigt bra bok just nu som hjälper mig i allt detta, "Tillsammans".
Den tycker jag att ni ska kika på.

Nehe, om man ska hugga i lite till innan man får gå hem.
Ha en mysig kväll !

1 kommentarer:

Maria sa...

Tack Jennifer! :) Skulle jag kunna gjort, men är inte så duktig på bloggar som inte tillhör blogg.se. Sorry =/

Hoppas allt är bra annars!