? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 19 november 2009

Ensam jul ?

Fick idag reda på att jag kanske behöver fira min jul som singel.
Kanske inte låter så farligt men när det är ens sambo sen 15 månader tillbaka så är det svårt
att ta in det.

Hade drömmar om en mysig jul i en riktigt pyntad lägenhet.
Nu kanske jag måste flänga runt mellan olika vänner tills jag hittar en ny lägenhet och
i allra värsta fall så måste jag kanske flytta hem till föräldrarna så länge.

Jag vet inte var jag ska ta vägen eller var jag ska hitta ork till att ta hand om mig själv ifrån.
Någon som kan lyfta upp mig ?

0 kommentarer: