? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 22 juni 2009

Midsommar och annat

Vilken härlig midsommar vi hade.

Vi tog en liten resa ut till Valdermarsvik.
Slog upp vårt tält på campingen och intog lite midsommarlunch.
Sen tog vi det lite lugnt en stund innan vi gjorde ett besök på hembygdsgården.
Där var det traditionellt midsommarfirande med dans runt stången, lotteri och fika.
Mycket mysigt och riktigt kul att spana in folk.

På kvällen blev det grillning, bad och roséfnitter.
Och ja... det var jag som stod för roséfnittret.

Bilder kommer senare :)



I lördags blev det hemresa och en riktigt lugn och skön dag.

Söndag förmiddag spenderades ute vid Bergs slussar.
Marknad, lunch, glass och solande.
Eftermiddag/kväll sysselsatte vi oss med att rensa i garderoben,
kanske kan få en liten summa på Tradera :)
Sen åt vi jättegod sushi, bästa jag har ätit hitills.
Med undantag av tonfisken.

Idag sitter jag på jobbet och besvarar samtal.
Kollar även på lite hus i Malmö, drömmer mig bort mot framtiden lite.
Kolla det här huset, hur bra passar det inte oss ?



Bara 6 miljoner :) Det är ju inget...
Men men, än så länge är jag nöjd med vår lägenhet.
Längtar till balkongen med kvällsol men det är ju några timmar kvar tills jag får åka hem.

Kanske ska återgå till jobbet ?

0 kommentarer: