? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 5 juni 2009

Funny friday ?

Well, I don't know about that...

Sitter i utbildning idag, liksom alla dagar tidigare den här veckan.
Kul värre.

Men idag får vi äntligen börja ta samtal, askul.
Idag kör jag även ett 11.5 timmars pass för att ta emot lite Bruce samtal.
Ser fram emot det faktiskt, länge sen jag tog inkommande eventim samtal.

Fick mina fina armband igår, vilken härlig tjej.
Hon ska få två superfina omdömen.
(arbetsskadad, javisst)

Igår tog vi oss ett litet träningspass, Andreas o jag.
Så jag har lite träningsvärk i benen men fan va skönt det är.
Och det märks att det gör verkan.

Idag blir det dinner and a movie.
Adde vill se Terminator så jag antar att jag får offra mig, haha.
Toffel ? Ibland så.

Imorgon blir det sovmorgon, träning och FEST !!
Grabbarna kör poker o Maria, Helena och jag kör girlsnight.
Ska möta upp lite friends på stan med.
Har köpt en jättefin klänning med, speciellt för kvällen.


Och på söndag blir det att jobba lite extra.
Nice med extra cash.
För övrigt kommer det bli en fin summa på banken nästa vecka när
återbäringen kommer. Fint !

1 kommentarer:

Maria sa...

Fasen va kul vi ska ha :P woohoo!!