? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 6 april 2009

Underbara vår


HUR SÖT FÅR MAN VARA ?



OBS !!
Med denna bild insinuerar jag inte att jag är gravid, inte heller att jag planerar att bli det inom den närmaste framtiden.
Men hur söt är inte bilden ?

För övrigt lite så jag känner mig just nu.
Liten och omfamnad av våren.

Har haft en nice helg.

Fredag: Lite skön hemmakväll med mig själv fram till nio tiden.
Sen tog jag mig ut på stan en sväng och mötte upp Andreas och hans kollegor på krogen.
Blev väldigt lungt men trevligt.

Lördag: Träffade Maria på stan vid två tiden och gjorde lite ärenden.
Sen satt vi någon timma på balkongen och drack rosé innan det var dags att göra sig redo för kvällen. Blev lite hemmafest med blandade vänner, trevlans.

Söndag: Lååååång sovmorgon, underbart. Sen packade vi lite flyttlådor, städade efter festen och tvättade. Hann med en promenix med Nisse och ett biobesök med karln.
Blev Slumdog millionare, ruskigt bra film.

Och ett eller annat ord blev sagt <3

0 kommentarer: