? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 17 april 2009

Påskhelg

Långfredag: Andreas och jag åkte mor Norrköping.
Tog en promenad in till stan och käkade lite frukost innan vi satte oss på en buss ut till
Kolmårdens djurpark där vi tillbringade dagen.
Gick runt och tittade på djuren, käkade lite lunch och hann med delfinshowen.
En jättefin dag.

Påskafton: Tillbringades hemma med sovmorgon och lite flyttplock på förmiddagen.
Sen tog vi oss ut och åkte inlines, sjukt roligt. Tack för lånet Veha.
Och sen körde grabbarna lite poker medan jag hade filmkväll med ett glas vin.

Påskdagen: Vi åkte hem till mina föräldrar för lite påsklunch och lugn och ro.
Jag körde guitar hero med lillbrorsan, satans så grym jag är hahaha.
Det är så otroligt skönt att få komma hem så där.
På kvällen så blev det lite "grillning" med bland annat Vicky, Davve o Madde.

Annandag påsk: Adde o jag åkte ut till Motala och mina kära svärföräldrar.
Där käkade vi riktigt god mat och umgicks med föräldrarna och Andreas syster och hennes familj. Jättemysigt och härligt.

Grymt skönt med långledigt !

0 kommentarer: