? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 20 april 2009

Snart flytt

Åhh som jag längtar...
På lördag flyttar vi på riktigt.
Hitills har vi varit över med några kartonger, växter och tavlor.
Men på lördag kör vi stora flyttlasset.
Har ju varit där två gånger nu, sen vi fick nycklarna.
Men jag vet att på lördag kommer det vara helt annorlunda.
För då har de fått upp tapeterna som jag och Andreas har valt ut.
Det blir sovrummet, kontoret och sällskapsrummet som kommer att tapetseras om.
Köket, hallen och vardagsrummet är fina som de är.

Fram till helgen är det jobb och packning som gäller för fullt.
Trivs så himla bra med mitt Tradera uppdrag på jobbet, samtidigt som jag får in nån
timme Eventim om dagen.
Fejnt värre.

Sen ska jag o Adde ta oss i kragen och köpa oss varsitt gymkort.
Var ju o tränade med Veha o Elin förra veckan och fick mersmak.
Men mer pass än gym för min del :)

Så får vi försöka att göra den här veckan till världens bästa eftersom
vår lilla Niklas har bestämt sig för att lämna bygget.
Men tro inte att du slipper ifrån oss trots det Niklas !! :D

Nehe, tillbaka in på telefon :)

0 kommentarer: