? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 9 april 2009

Långledigt

Skönt att veta att det är sista arbetsdagen innan man får långledigt då.

Sitter inte och sliter ihjäl mig på jobbet heller.
Bygget bjuder på totalt 25 kg godis.
Tradera bjuder på ett mega ägg till oss som arbetar med det.
Och jag o Elin fick varsitt special ägg för vårt jobb för Eventim.

Gött det känns då.

Ikväll blir det nog lite grill o umgänge med Fialotta.
Det var ett tag sen nu, flickan har ju lyckats flytta till Eskilstuna sen sist med.

Själv flyttar jag med karln om två veckor.
Konstigt det kommer att kännas att gå från en tvåa till en fyra.
Jag längtar verkligen till vår stora balkong, den kommer att vara guld i sommar.
Lite sköna möbler och lite grönska, blir fejnt.
Niklas kommer våldgästa en hel del tror jag :P
Hoppas jag :)

I helgen händer både det ena och det andra.

Imorgon ska vi göra en liten utflykt till Kolmården om vädret uppför sig.
Lördag blir det första gemensamma påsken för Algstrand/Egerborn och det firar vi på tu man hand.
Söndag spenderas hos mina päron i Slätmon.
Och på måndag ska vi nog ta oss in till Motala och Andreas familj.

Nehe, ett sista ryck innan hemgång ?
Eller... rökpaus ?

Later !

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Hallu lite komiskt att våra Käraste delar jobb :P

Niklas sa...

Det hoppas jag med! :D