? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 12 februari 2010

Jag vill ha dig här på riktigt igen

Ja tänk så det kan bli.
Känns crazy bananaz men så jävla rätt på samma gång.

Idag har jag tillbringat min dag med ett inplanerat läkarbesök.
Ska inte gå in i detalj men fasen så svag jag har kännt mig idag.
Fick nämligen svälta mig i närmare 24 timmar. Usch och fy säger jag bara.

Men ikväll har jag ätit upp mig rejält och nu är jag tillbaka på banan.
Mår faktiskt så sjukt bra just nu, kanske för att jag känner att jag börjar bygga upp en struktur
i mitt liv igen. Att jag har en plan.
Och så mina relationer i mitt liv så klart.

Har precis skickat iväg en beställning på att framkalla en drös kort.
De ska få pryda en vägg i Göteborg på olika sätt och vis.
För att jag varje dag ska kunna påminnas om alla glansdagar i Linköping.
Plockade de allra roligaste bilder jag kunde hitta.
Och det var en del :)

Insåg när jag gjorde det att jag har så otroligt fina vänner och jag kommer
sakna ihjäl mig. Men jag räknar med att ni är medvetna om att min dörr alltid är öppen och
att ni kommer och hälsar på mig massor !

Under min flytt kommer jag troligen ha med mig ett helt gäng med people.
Johnny, Elin och Erika är garanterade och sen måste jag kolla med min kära fröken H hur det blev för hennes del. Om hon inte kan hänga med då så ska jag banne mig tvinga ned henne fortast möjligt.

Nu ska jag inte skriva mer om det känner jag för nu började tankarna att vandra :)

Så...
Imorgon blir det partaj.
Favorit i repris som det så fint kallas.
De fina arbetskamraterna jag hade på mitt gamla jobb samlas hos Mr M och
gör natten oförglömlig.
Innan dess ska jag ta en sväng på stan med moder, gå på föreläsning, träffa Maria,
svänga förbi systemet och ta mig ut till Balltoda.

Känner att jag har varit lite frånvarande den här veckan.
Förra veckan var det mycket skola, jobb och vänner men den här veckan har jag haft en underbar vistelse i Göteborg och sjukhusbesöket så jag har inte träffat någon i Linköping egentligen. Så det ska bli skönt att reloada lite.

Nehe... om man skulle få sig en blund eller två.
Ursäkta för ett upp och ned inlägg :)

1 kommentarer:

Sophia sa...

Jag kommer och bor hos dig när jag är i gbg :D // syster BLOND :D