? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Jag hörde rykten om att denna dag är speciell.
Kan nog stämma, nämligen en jävligt dålig karma dag.
Jag och Maria har snackat mycket om Karma och idag känns det som att jag är drabbad.
Vet dock inte vad jag blir straffad för...

Började med att jag försov mig så att jag hade 20 min att göra mig i ordning på innan jobbet.
När jag springer ut från Espresso house med min stressfrukost i högsta hand springer jag
bokstavligt talat in i ett gammalt one night som jag och Maria pratade om igår, PINSAMT !
Och som om det inte räcker så glömmer jag självklart min mobil på jobbet och när jag inser det och till slut får tag i min chef så är hon på mils avstånd.

Så njae... känns lite som fredagen den 13:e idag snarare än en romantisk dag.

Men som jag o J pratade om idag så behöver man ju inte alltid en dag för att miiiisa.
Det kan man göra precis när man vill.
Som till exempel torsdagsbad.
Ser fram emot det tjockt mycket.

Så jag kan ta en dålig dag för jag vet att jag kan vänta mig så många fina dagar fram över.

Dock hoppas jag att alla ni andra har fått njuta av den här dagen på bästa sätt.

1 kommentarer:

Maria sa...

Tack! :D Ja, blogg.se är ju bäst av en anledning ;) Låter riktigt skönt att byta stad för övrigt! :)