? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 5 oktober 2009

Händer mycket

Usch vad dålig jag är på det här bloggandet.
Händer så mycket jobbmässigt just nu så jag hinner knappt andas.
Än mindre träffa mina vänner, sorry för det.

Men just nu är det lite lugnt så en snabb uppdatering hinner jag nog med.
Sen tror jag att jag ska kika på lite Greys Anatomy på lunchen.

Helgen var lugn och skön.
Adde hade lite panik över att vara ledig en lördag, var några månader sen sist.
Vi tog en promenad längs stångån och hamnade på Åbacka café för lite våfflor och kaffe.
Perfekt höstmys.


Igår var det storstäd och fix och trix i lägenheten.
Andreas syster kommer på besök på fredag så då vill jag ha det fint.
Kommer bli en skitkul helg.

Men nu back to work så att jag kan mysa i soffan med tända ljus med gott samvete ikväll.

0 kommentarer: