? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 9 oktober 2009

Göteborg ?

Tänk om man skulle flytta till Göteborg...
Kanske... eller ?



Idag kommer Z till Andreas och mig.
Så ikväll blir det bowling och lite utgång för att fira tjejen.
Hoppas att jag kan möta upp Veronica ute med.

På tal om den tjejen, vi var iväg och tränade igår.
Vilken ruskig träningsvärk jag har.
Vi kör efter ett träningsprogram vi har testat ut tillsammans med en
av tränarna på gymmet som handlar om att maxa allt man har under ett set.
En riktig genomkörare av hela kroppen.

Har fått in en tjej på kontoret nu, känns skönt att väga upp testosteronet lite :)
Hon verkar vara en naturbegåvning med.
Så henne ska jag hålla hårt i.

Idag arbetar vi på till klockan tre och sen blir det hemgång.
Bäst att kämpa på lite.

(min första egengjorda platsannons kommer upp på ams idag, check it out)

0 kommentarer: