? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 27 februari 2009

Uppdatering var det ja

Då har det gått en vecka sen senaste uppdateringen, duktig jag är.

Lördag:
Andy åkte till stockholm och jag tog en långpromenad med Nicke.
Var ute i 1 1/2 timme. Sen slappade vi framför melodifestivalen, en jävla katastrof.
Men riktigt trevlig kväll med Nicke.

Söndag: Andy kom hem en sväng innan nästa resa. Denna gång till Dalarna.
Sen kom Veha med Abbie, Niklas o Karin hem till mig och vi tog en fin fika.
Fia dök även upp och vi tog en långpromenad igen.
Träffade på en ganska rolig "bekant" till mig o Maria på Statoil.
Måndag: Började utbildning på Tradera.
Tog långpromenad efter jobbet med Nicke o Karin.

Tisdag: Fick ett telesamtal från en tjej som ska ta över min lägenhet från och med 1 mars.
Hoppsan, bäst att packa. Fick med mig Maria som sällskap.
Tack för hjälpen !

Onsdag: Skynda till lägenheten, till banken, till posten, hem o byta om.
Ut på after work med Elin, Robban, Martin, Joel o Sargon.
Riktigt trevligt.
BPDS blev en drink.


Torsdag: Vaknade tidigt av en sjuuuuk dröm. Pinsamt ? Ja !
Handla, hämta matberedare till pappa, tvätta, diska och självdö i soffan.


Fredag: Drömmen sitter kvar, jobbigt. Elin o jag är för duktiga på jobbet, sitter o gör inget nu för andra ska komma ifatt. Ikväll ska Veha o jag färga håret, lite girlsnight. Sen kommer Andy äntligen hem. Efter riktigt fina resultat uppe i Dalarna. Stolt flickvän ? Ja...liiiite :P

0 kommentarer: